Information Technology

فهرست 10 کتابخانه داخل کشور همراه با آدرس اینترنتی
ردیف
نام شهر
نام کتابخانه
نوع کتابخانه
1
تبریز
کتابخانه عمومی امیر خیزی
عمومی
2
ارومیه
کتابخانه دانشگاه صنعتی
دانشگاهی
3
اصفهان
کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی
عمومی
4
ایلام
کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه یلام
دانشگاهی
5
تهران
کتابخانه ایران شناسی مجلس شورای اسلامی
تخصصی
6
مشهد
کتابخانه تخصصی اسناد
تخصصی
7
زنجان
کتابخانه عمومی روزبه
عمومی
8
قم
کتابخانه پژوهشگان حوزه و دانشگاه
دانشگاهی
9
کرمان
کتابخانه هرندی
عمومی
10
گلستان
کتابخانه عمومی بشارت
عمومی
www.lib.ir


نویسنده: Shirin Shekarchi ׀ تاریخ: جمعه 15 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فيس‌بوك تمام لينك‌ها را ويروس‌يابي مي‌كند

فيس‌بوك براي يافتن ويروس‌هاي رايانه‌يي و ديگر خطرها به منظور بهبود امنيت بزرگ‌ترين شبكه اجتماعي، تمام لينك‌هايي را كه كاربرانش برروي آن‌ها كليك مي‌كنند، كنترل خواهد كرد.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، از امروز روزانه صدها ميليون لينك خروجي از سيستم امنيتي شركت "وب سنس" عبور خواهند كرد.

اين سيستم به نحوي موثر صفحات كاربران را كنترل كرده و مجموعه‌اي از آزمايش‌ها را براي يافتن تروجان، بوت‌نت و ديگر تهديدها اجرا مي‌كند. اگر اين سيستم مشكلي را در يك لينك شناسايي نكند، كاربر بدون هيچ علامتي كه كنترل آن را مشخص كند، امكان مشاهده آن صفحه را خواهد داشت.

درصورت شناسايي يك تهديد، فيس‌بوك هشداري را همراه با لينك‌هايي براي كسب اطلاعات بيش‌تر ارائه مي‌دهد.

اسپنسر پاركر از شركت وب سنس گفته است: فيس بوك هدف بزرگ جرايم آنلاين است و ما از تمام 750 ميليون كاربر فيس‌بوك محافظت خواهيم كرد.

بنا بر اعلام اين شركت هيچ‌گونه اطلاعات شخصي درباره كاربران فيس بوك دريافت نخواهد كرد و خدمات آن با حريم خصوصي افراد هيچ ارتباطي نخواهد داشت.

 

نویسنده: Shirin Shekarchi ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پس از اشتباه بزرگ مايكروسافت، گوگل مرورگر كروم را به‌روز كرد

گوگل، نسخه به‌روز شده مرورگر كروم را براي كمك به كاربران متاثر از اشتباه برنامه آنتي‌ويروس مايكروسافت در حذف اين مرورگر به عنوان يك نرم‌افزار مخرب، منتشر كرد.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، نسخه‌هاي جديد مرورگر كروم براي كانال‌هاي استيبل و بتا در روز شنبه، يعني يك روز پس از اين‌كه آنتي‌ويروس مايكروسافت مرورگر كروم را به‌عنوان تروجان بوت‌نت زئوس شناسايي و فايل مرورگر كروم را در ويندوز رايانه‌هاي شخصي حذف كرده بود، انتشار يافت.

اگرچه مايكروسافت پس از اين اشتباه، يك فايل آنتي‌ويروس را دوباره منتشر كرد اما تعداد بسياري از كاربران كروم گزارش دادند كه قادر به نصب مجدد اين مرورگر نبوده و يا اينكه بوك مارك‌هاي مرورگر خود را از دست مي‌دادند.

گوگل جمعه گذشته با يك پست وبلاگ اقداماتي را كه كاربران كروم بايد براي بازگرداندن مرورگر خود انجام مي‌دادند توضيح داد. به‌روزرساني‌هاي كروم هم فرآيند حذف و نصب مجددي كه گوگل يك روز قبل مشخص كرده بود را مطرح كرده است.

نویسنده: Shirin Shekarchi ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تصاویری واقعی، با کیفیت LED!

صفحه نمایش بر خلاف تصور بسیار از کاربران یکی از اصلی‌ترین اجزای یک کامپیوتر می‌باشد.

لذا انتخاب یک مانیتور بی کیفیت علاوه بر پخش بد تصاویر ،می‌تواند سلامتی کاربران را به خطر اندازد.

به گزارش ایتنا، با توجه به این موضوع شرکت اسوس مدتی است محصولات را در این رده به بازار عرضه کرده است که نمونه‌ای از آن صفحه‌نمایش VE228 این شرکت است.

این محصول ۲۲ اینچی از جمله محصولاتی است که برای کاربردهای استاندارد به خوبی بهینه شده است و تمام نیازهای یک کاربر امروزی را برآورده می‌کند.

این محصول مجهز به پنل TN با میزان فاصله پیکسلی ۰.۲۴ میلی‌متر است و براساس اطلاعات ارائه شده در وب سایت این شرکت از زمان پاسخ‌دهی ۵ میلی‌ثانیه برخوردار است که برای نمایش فیلم و تصاویر سه‌بعدی مناسب است.

زاویه دید این محصول ۱۷۰ درجه در حالت افقی و ۱۶۰ درجه در حالت عمودی است که این موضوع امکان مشاهده تصویر را با حداقل تغییر کیفیت در زاویای مختلف میسر می‌کند.

اسوس یک دو جین امکانات ارتباطی را در این محصول تعبیه کرده است تا دیگر از لحاظ ارتباط با وسایل مختلف مشکلی نداشته باشید.

این صفحه‌نمایش مجهز به پورت‌های DVI، D-Sub و HDMI نسخه ۱.۳ است که این موضوع امکان اتصال آن را به کامپیوتر و Xbox۳۶۰ فراهم می‌کند.

برای رهایی کاربر از دست بلندگوها این شرکت دو بلندگوی دو واتی را در این محصول تعبیه کرده است که در کنار جک ۳.۵ میلی‌متری می‌تواند تا نیاز کاربران را برای خرید یک بلندگو را برطرف نماید.

به تمام این موارد نسبت کنتراست متغیر ۱۰۰۰۰۰۰۰ به ۱ (به علت وجود فناوری نور پس‌زمینه LED)، وجود فناوری Splendid با پنج حالت تنظیم تصویر و طراحی ساده و در عین حال زیبا را هم اضافه کنید تا ببینید اسوس چه پنجره‌ای را برای ورود به دنیای IT ساخته کرده است.

نویسنده: Shirin Shekarchi ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

چنان باش که بتوانی به هر کس بگوئی مثل من رفتار کن. کانت


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , it88.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM